UCHWAŁA NR XXXVIII/298/06

Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Anna Szydłowska
UCHWAŁA NR XXXVIII/298/06 RADY POWIATU SOKÓLSKIEGO
z dnia 28 kwietnia 2006 r.
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Sokólskiego za pierwsze półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej UCHWAŁA NR XXXVIII/298/06

UCHWAŁA NR XXXVIII/298/06
RADY POWIATU SOKÓLSKIEGO

z dnia 28 kwietnia 2006 r.

w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Sokólskiego za pierwsze półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej

Na podstawie art. 198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 i Nr 169, poz. 1420) i art. 12 pkt 11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214, poz.1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 i z 2004 r. Nr 102, poz. 1055) uchwala się, co następuje:

§ 1.

1.      Zakres informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu za pierwsze półrocze winien obejmować dochody i wydatki budżetu Powiatu, w szczegółowości do działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej.

2.      Informacja winna składać się z trzech części:

1)      zestawienia dochodów, które obejmuje:

a)   plan według uchwały budżetowej,

b)   plan po zmianach,

c)   wykonanie według stanu na dzień 30 czerwca,

d)   procent wykonania,

2)      zestawienia wydatków, które obejmuje:

a)      plan według uchwały budżetowej,

b)      plan po zmianach,

c)      wykonanie według stanu na dzień 30 czerwca,

d)      procent wykonania,

3)      części opisowej.

§ 2.

1.      Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za pierwsze półrocze winna obejmować:

1)      zestawienie przychodów, w tym:

a)   plan,

b)   wykonanie według stanu na dzień 30 czerwca,

c)   procent wykonania,

2)      zestawienie kosztów, w tym:

a)   plan,

b)   wykonanie według stanu na dzień 30 czerwca,

c)   procent wykonania,

3)      część opisową.

§ 3.

Informację sporządza się w formie pisemnej.

§ 4.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Przewodniczący Rady

Jan Kułak