19 grudnia 2005r.
Zarząd Powiatu Sokólskiego
ogłasza konkurs na stanowisko:
zastępca Dyrektora do spraw lecznictwa
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Dąbrowie Białostockiej
ul. M. C. Skłodowskiej 15
16-200 Dąbrowa Białostocka
Kandydaci powinni spełniać wymogi określone w §2 ust. 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 maja 2000r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać osoby na stanowiskach kierowniczych w zakładach opieki zdrowotnej określonego rodzaju (Dz. U. Nr 44, poz. 520) tj.: posiadać wykształcenie wyższe w zawodzie medycyny, specjalizację II stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny oraz 8-letni staż pracy w zawodzie.
Zgodnie z §11 ust. 1 rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 19 sierpnia 1998r. w sprawie szczegółowych zasad przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w publicznych zakładach opieki zdrowotnej, składu komisji konkursowej oraz ramowego regulaminu przeprowadzania konkursu (Dz. U. Nr 115, poz. 749 z późn. zm.) oferty powinny zawierać następujące dokumenty:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
- dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska objętego konkursem oraz aktualne prawo do wykonywania zawodu,
- opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
- opinia o pracy z ostatnich 3 lat, lub świadectwo pracy z okresu ostatnich 3 lat w razie gdy stosunek pracy został rozwiązany lub wygasł,
- inne dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
- aktualne świadectwo zdrowia,
- oświadczenie o niekaralności, w tym za przewinienia zawodowe.
Dokumenty należy składać w terminie 30 dni od daty publikacji ogłoszenia o konkursie na adres:
Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Piłsudskiego 8
16-100 Sokółka
z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko zastępcy Dyrektora SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiej” oraz imieniem, nazwiskiem i adresem korespondencyjnym kandydata.
O terminie i miejscu rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur uczestnicy konkursu zostaną powiadomieni indywidualnie.