Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Grzegorz Pul
Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Naczelnik Wydziału Dróg i Mostów w Powiatowym Zarządzie Dróg w Sokółce ul. Wodna 7, 16 – 100 Sokółka. Sokółka, dnia 5

Sokółka, dnia 5.12.2005r.

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG w SOKÓŁCE

ul. Wodna 7, 16-100 Sokółka

----------------------------------------

Nr FA 1111/25/2005

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

w Powiatowym Zarządzie Dróg w Sokółce.

 

     Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Naczelnik Wydziału Dróg i Mostów w Powiatowym Zarządzie Dróg w Sokółce ul. Wodna 7, 16 – 100 Sokółka.

 

1.                   Niezbędne wymagania:

1.1.             wykształcenie wyższe, specjalność – drogi, ulice, lotniska,

1.2.             doświadczenie zawodowe w budownictwie w wykonawstwie minimum 6 lat jako kierownik budowy,

1.3.             znajomość obowiązujących przepisów prawa w szczególności w zakresie dróg publicznych, prawa budowlanego, zagospodarowania przestrzennego, KPA,

1.4.             uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót, wytwarzania konstrukcyjnych elementów budowlanych oraz oceniania i badania stanu technicznego w zakresie budowli dróg,

1.5.             bardzo dobra znajomość obsługi komputera – arkusz kalkulacyjny EXEL, edytor tekstu WORD, Outlook Explorer – poczta e-mail, internet,

1.6.             przynależność do Podlaskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

 

2.                   Wymagania dodatkowe:

2.1.               umiejętność pracy w zespole,

2.2.               odporność na stres,

2.3.               komunikatywność,

2.4.               prawo jazdy kat.B.

 

3.                     Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

3.1.               prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych,

3.2.               opracowanie planów rocznych i wieloletnich finansowania budowy, utrzymania i ochrony, dróg i obiektów mostowych oraz projektów planów rozwoju sieci drogowej,

3.3.               przygotowania dokumentów przetargowych,

3.4.               sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,

3.5.               organizacja i prowadzenie przetargów na roboty drogowe i mostowe,

3.6.               prowadzenie dokumentacji przetargowej – analiza materiałów przetargowych,

3.7.               opracowanie i aktualizacja umów na usługi i roboty drogowo – mostowe we współpracy z radcą prawnym,

3.8.               pełnienie funkcji odbierającego i inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami zlecanymi przez PZD w ramach organizowanych przetargów,

3.9.               ogólny nadzór nad utrzymaniem dróg i obiektów mostowych przez obwody drogowo-mostowe,

3.10.            kontrola robót nadzorowanych przez pracowników obwodów drogowo - mostowych oraz kontrola i ocena pracy tych pracowników,

3.11.            prowadzenie postępowania administracyjnego i wykonywanie innych niezbędnych prac związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę,

3.12.            prowadzenie postępowania administracyjnego wraz z przygotowaniem decyzji w sprawach ochrony i zagospodarowania pasa drogowego oraz prowadzenie postępowania egzekucyjnego w wyżej wymienionych sprawach,

3.13.            wydawanie decyzji administracyjnych w innych sprawach zastrzeżonych przepisami prawa,

3.14.            wprowadzenie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia,

3.15.            wydawanie opinii – jako zarząd drogi w sprawach zarządzania ruchem na drogach,

3.16.            udział w pracach związanych z ważeniem pojazdów ponadnormatywnych,

3.17.            prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego (pomiary ruchu, rejestracja wypadków drogowych, monitoring skrzyżowań z kolejami, kontrole oznakowania, badanie oraz ocena stanu dróg i obiektów mostowych przy współpracy z kompetentnymi jednostkami),

3.18.            gromadzenie danych i informacji o stanie przejezdności dróg oraz współpraca w tym zakresie ze środkami masowego przekazu,

3.19.            ewidencja, kontrola istniejących oraz opiniowanie wniosków odnośnie budowy parkingów drogowych i zatok,

3.20.            planowanie, koordynacja i nadzór nad całokształtem prac przy zimowym utrzymaniu dróg,

3.21.            prowadzenie prac związanych z utrzymaniem zadrzewienia ( zlecanie wycinki drzew i krzewów, odmładzania i pielęgnacji, itp.),

3.22.            organizowanie odbiorów robót i dokonywanie odbiorów robót drogowych i mostowych,

3.23.            kontrola dokumentów rozliczeniowych z robót utrzymaniowych oraz merytoryczna faktur,

3.24.            prowadzenie ewidencji faktur z realizowanych robót drogowych i mostowych,

3.25.            analiza dokumentacji technicznej,

3.26.            prowadzenie ewidencji dokumentacji technicznej przeznaczonej do wykorzystania oraz dzienników budowy,

3.27.            analiza wykorzystania przydzielonych limitów na utrzymanie dróg i obiektów mostowych oraz składanie w tym zakresie informacji ( bieżąca analiza wykorzystania środków finansowych),

3.28.            załatwianie skarg, zażaleń i wniosków dot. spraw prowadzonych przez wydział,

3.29.            dokonywanie przeglądów technicznych obiektów mostowych zgodnie z prawem budowlanym,

3.30.            bieżące prowadzenie zestawień robót drogowych i mostowych w systemie miesięcznym, narastającym i rocznym,

3.31.            składnie sprawozdań, meldunków i informacji z zakresu bieżącego utrzymania dróg i obiektów mostowych,

3.32.            wprowadzenie i rozwijanie techniki komputerowej dla usprawnienia i podniesienia efektywności pracy wydziału,

3.33.            branie udziału w pracach powiatowego zespołu Uzgadniania Dokumentacji,

3.34.            prowadzenie ewidencji oraz archiwowanie dokumentów z działalności wydziału i dokumentacji technicznej,

3.35.            przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników,

3.36.            przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie budowy lub utrzymania dróg i obiektów mostowych,

3.37.            wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg,

3.38.            opracowywanie i koordynacja projektów unijnych.

 

4.                     Wymagane dokumenty:

4.1.               życiorys (CV) ze zdjęciem,

4.2.               list motywacyjny, wskazujący także miejsce zamieszkania,

4.3.               dokument poświadczający wykształcenie

4.4.               oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

4.5.               pozostałe dokumenty poświadczające posiadane wymagania określone w ust 1 niniejszego ogłoszenia.

 

5.                     Wymagane dokumenty należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce, ul. Wodna 7, 16-100 Sokółka, w pokoju nr 4 (parter), w zaklejonej kopercie z napisem „Nabór na wolne stanowisko pracy w Powiatowym Zarządzie Dróg w Sokółce: Naczelnik Wydziału Dróg i Mostów w PZD w Sokółce” w terminie do 16 grudnia 2005r.

 

6.                     Dokumenty, które wpłyną do PZD w Sokółce po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

 

7.                     Wymagane dokumenty tj. życiorys (CV) oraz list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych.

 

 DYREKTOR PZD SOKÓŁKA

mgr inż. Grzegorz Pul