UCHWAŁA NR XXIX/213/05
RADY POWIATU SOKÓLSKIEGO
z dnia 20 maja 2005 r.
w sprawie utworzenia rachunku dochodów własnych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokółce
Na podstawie art. 18a ust. 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148, Nr 45, poz. 391, Nr 65, poz. 594, Nr 96, poz. 874, Nr 166, poz. 1611, Nr 189, poz. 1851, z 2004 r. Nr 19, poz. 177, Nr 93, poz. 890, Nr 121, poz. 1264, Nr 123, poz. 1291, Nr 210, poz. 2135, Nr 273, poz. 2703 i z 2005 r. Nr 14, poz. 114) w związku z art.12 pkt 11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 i z 2004 r. Nr 102, poz. 1055) uchwala się, co następuje:
§ 1.
1. Tworzy się rachunek dochodów własnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokółce w rozdz. 85333 – Powiatowe urzędy pracy.
2. Źródłem dochodów, o których mowa w ust. 1 są:
1) wpłaty za wynajem samochodów służbowych,
2) wpłaty za wynajem części pomieszczeń,
3) sprzedaż przez Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce środków trwałych o wartości księgowej do 3 500 zł,
4) odsetki od środków finansowych gromadzonych na rachunku dochodów własnych.
3. Dochody własne przeznacza się na:
1) opłaty eksploatacyjne, w tym: czynsze, energia elektryczna i cieplna, woda, wywóz nieczystości,
2) zakup materiałów biurowych, paliwa, wyposażenia,
3) zakup środków czystości i bhp,
4) usługi telekomunikacyjne i pocztowe,
5) usługi konserwatorskie i naprawcze posiadanego sprzętu i środków trwałych,
6) podatek od nieruchomości,
7) zakup środków trwałych,
8) ubezpieczenie majątku i środków transportowych.
§ 2.
1. Podstawę funkcjonowania rachunku dochodów własnych stanowi roczny plan finansowy określający dochody i wydatki w układzie paragrafów.
2. Projekt planu finansowego, o którym mowa w ust.1 Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Sokółce przedkłada do projektu budżetu powiatu na dany rok.
3. Po uchwaleniu budżetu powiatu i potwierdzeniu przyjętych kwot dochodów i wydatków, Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Sokółce sporządza plan i przyjmuje do realizacji na dany rok budżetowy.
§ 3.
1. Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce może posiadać tylko jeden rachunek bankowy wyodrębniony dla dochodów własnych.
2. Dochodami własnymi dysponuje Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Sokółce zgodnie z planem, o którym mowa w § 2.
3. Zapewnienie prawidłowości obsługi administracyjnej i finansowo-księgowej należy do obowiązków Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Sokółce.
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady
Jan Kułak